Het was weeral twee jaar geleden en dan kriebelt het bij onze reisleiders: tijd voor een concertreis. Dit keer ging het richting Moezel (D). Het was wat bang afwachten of en wanneer de bus ging aankomen. Een gigantische file gooide bijna roet in het eten.
We geraakten veilig en wel in ons hotel in Poltersdorf. Concerten in Poltersdorf en in kuuroord Bad Bertrich vergden veel van muzikanten en dirigent wegens tropische temperaturen.
Meer vind je in de Harmonie Echo van december.
Terugkijken op deze reis kan via de foto’s hieronder. Bedankt ook aan Marc Peeters voor het delen van zijn foto’s.